Tuesday, October 20, 2009

miss indon 2009....

hahahha...
entry nie bakal mengundang gosip..sbb kuperasan la aku nie dah ala2 miss indon jerk...
bukannya aper...semenjak 2 menjak nie..ku nie dah jadik pemalas nak pakai todong bawal...
lambat rasanya esp time pepagi 2...
asik terkejar jer..
kalo pakai tudung bibik nie cepat n expresss....
tapi bila tgk balik..
cam kelakau je muka aku nie...
lantak la makcik..janji aku selesa...hehehhe..
ada yang mahal..tapi x dok la cam arianni 2...maunyer rabak makcik...


nie plain zehra rm 50 + manik tabur rm 10..


nie lak zehra berjalur muroh ajer rm 35+ maniktabur rm 10

nie ha..lagik murah..cap pasar minggu, kain ala shirt only rm 25..rembat akak punyo..

n nie lagik..murah gak..kena pusing2 rm 25++ gak...

nie la sedikit sebanyak tudung yang makcik ado...
sebenarnyo banyak lagi...
tapi yang nie yang dan melaram..2 pun lam kete..
sambil tunggu mr hubby abis keje...

8 comments:

Sayang.Ibu said...

tak mcm indon lahhhh... comey jer... intan pun suka banget tudung nih skang, senang... btw..happy belated birthday yer..;)

Nik Ha said...

ni trend tdg terkini kan..he..he..sy pun ingat nak wat koleksi gak tp takde yg menetapi piawaian ku lg.ada beli 2 lai tu pakai time nak g klinik/outing dkt2 je.sgt praktikal bg yg ada ank kecik.sng pakai ;)tdg ala indon tu yg span tebal,kalau nipis cegini takdela ala bibik sgt..he..he...

ina said...

intan..
senang kan..copat makcik nak g keje..lagi satu, kalo pakai tdg bawal..hadeef suka tarik2..senget benget makcik nak setting balik..yang sonang....

nik ha..dulu2 hubby cakap cam bibik...bila eltak berlian2 sikit..baru dia kata okeh....sonang hati makcikkk..

Nik Ha said...

ku pun kena tambah seri sket kat tdg tu ..he..he..br beli selai utk ke opis, nak buh manik2 sket ;)

ina said...

a..ahhh...berlian yang ina letak 2 rm0.60 sebijik...swaroski(betul ke eja nie..)..baru nampak cun sikit la..

IeYzA said...

iishhhh...mana ader cam org indon...cantiklaa kak...iza pun kekadang pakai gak tudung nie coz malas nak gosok tudung bawal tu...kalau tudung cam gini gosok ala kadar jer dah setel...lagipun pepagi sure kelam kabut...mana yg sempat jer rembat...kan!!!!

IeYzA said...

oh yer kak...nak tanya, naper tudung akak tu sumer ader rege lain biler ader berlian??berlian tu akak letak after beli ker??kat tudung tu takde berlian sekali yer??

Beli produk kecantikan Giffarine secara online said...

lawa laa..senang nk pkai..bile pagi2 kelam kabut..kte pn tgah buat koleksi..beli yg senang match dgn smua bju krung..jimat skit..hehehe