Thursday, October 8, 2009

berangan...

kadang-kadang dalam hidup nie kita kena berangan..
cam aku nie selalu berangan nak beli itu ini bila duk melawat onlineshoppe nie...
poket duit asik geli-geli jer, bila gaji dak masyuk (awal sungguh bulan nie..)
duk sajer2 nie..duk syok tgk nengok nie...alangkah bestnya kalo dapat...
nak beli rasa membazir...hehehehe...
nie ha...

Planet Wise Wet bag rege RM 69 (Medium size)



ataukah ini...

Wahmies Wet bag rege RM 60 (Medium size)

ataukah ini juga...

Cushie Tushie Wet bag rege RM 71.40 (Medium size gak kot )


chanteqqqq kan..mana yang ok???tapi tu la...aku pk 1000x kalo nak beli wetbag nie..mahal beb...setakat nak letak cd jer...kalo nak letak barang emas..okeh gakkan..lagipun mana lak peginya concept berjimat cermat 2 kan??so far dah ada satu Crazy Momy punya...murah pun murah...setakat ni, lunyai duk pakai WB 2....apa kata ku biarkan wetbag nie masuk lam mimpi je dulu...mana ada rejeki next time kannnnnnnn

oh makcitttt, henti-hentikanlah meroyan berangan 2...tgk2 poket dulu...



5 comments:

anie said...

salam,..

ye la kak ina..tgk mmg cantik..tp mcm tak berbaloi jek..mahai sesgt la..

Sayang.Ibu said...

tiga2 pun cun laa ina, tp ku pun sama masih guna WB Crazy mommy.. murohhhh

ina said...

2 la beb anie n intan..mahal kan..kalo ada kedai yang buleh ku p tgk n rasa material dia pun dah cukup kan....

Nik Ha said...

Eish, yg rege mahal2 tu mmg la kecur air liur dibuatnya tp kena pk byk2 kali berbaloi ke tak kan.sy pun guna CM wetbag gak.puas hati dah.tp stgh brg walaupun rege ratus ttp pejam mata gak beli bila asik terkenang2 je esp. baju la tu..he..he..jrg2 sekali je hadiah kat diri sendiri..he..he..pujuk hati sendiri

IeYzA said...

sumer cantik tapi nape rege mahai nooo....WB tu diperbuat dari apernyek??sure dari sutera...tu yg mahal...hehehe