Monday, December 26, 2011

new hobby..


ini lah hobby baru saya..cuba menjahit panty liner dan akan cuba menjahit cloth pad....wah, mmg giler bila tgk hasilnya...ni saya just guna baju anak2 yang dah x ok....untuk dijadikan experiment..belum lagi guna material fleece, flannel bagai...wooola.... just enjoy the pic......

Tuesday, October 18, 2011

teruskan..


study dan terus study..ada kelas 4-6 pm jap lagi...pagi esok sambung lagik kelas yang sama 8-10am...x sukernya hari selasa dan rabu.....:((((((((

khamis bermula episod lain pulak...peninnnn...

Tuesday, October 11, 2011

nasi MAQLUBA


kecewa aku makan nasi ni lunch td....
macam ni punya nasi pun RM 9..yang diberi susu masam, acar, ayam seketul ngan nasi..tobat aku x g lagik kedai MAQLUBA AL AYYASH tu...hampres..cekik darah macam la aku tercekik makan tadi sebb x dek kuah..paling kurang bagi la kuah DALCA ke..iskh..iskh..x lama lagi tutup la kedai ko...