Sunday, June 21, 2009

PENGALAMAN BERSAMA AGEL

di sini ku ingin berkongsi cerita bagaimana aku boleh terjebak dengan AGEL sedangkan sebelum ini aku amat2 membenci MLM...pantang ku dgr produk itu adalah MLM...x pandang terus n segalanya berubah sejak 2 bulan lepas...huhuhu...sadis la pulak...

bukan nak promote or aper..aku memang amat bersyukur diketemukan oleh kak alin berkenaan AGEL nie..masa 2 hadeef +- 2 bulan umurnya...bila ke taska untuk pertama selepas habis pantang..dia terus diserang batuk dan selsema...hari semakin hari berapa dr yang aku pergi..tapi jawapannya sama...bb masih kecil, cuba cari alternative sendiri sbb perutnya masih belum matang..adusss, bayangkanlah keresahan hati seorg ibu bila anaknya x sihat...penah satu malam hadeef x tido sbb hidungnya x leh bernafas..bila mak aku cakap letak ibu kunyit...x jalan gak..mati akal....tambah pulak hadeef mmg jenis yang senang kembung..time dia nangis sbb batuk, selsema n kembung sekaligus kesian aku tgk airmata dia berjujuran..huhuhu....

ku try surf www.susuibu.com..carik thread pasal baby batuk n sbginya lah aku kenal AGEL...thanks kak alin...ku beli trial pack dulu 5 exo + 5 umi..ku pejam mata sebab harganya RM 150..demi anak2 ku sanggup...bak kata en hubby, duit boleh dicari tapi dimana kita nak carik quality of life kita yang haru biru nie.....

hari pertama aku trykan umi+exo kat hadeef...nampak ada perubahan..skrgnya nafas dia nampak ok..kalo bunyi kahak 2 cam gelombang ombak...n batuk 2 semakin berkurangan...n aku juga akur kesannya bukan la sperti bila kubagi ubat batuk sbb AGEL adalah supplement..ku bagi 1/2 sudu kfc 3x sehari pada hadeef..najla lak ku bagi 1 sudu kfc sbb dia besar cikit....alhamdulillah, semakin hari smkn kurang batuk dan selsema diaorg n bila genap seminggu batuk 2 hilang terus...n alhamdulillah next week hadeef dah nak masuk 4 bulan...masih belum diserang batuk dan selsema...pertolongan dari Allah dan mungkin juga UMI membantu meningkatkan umuniti pertahanan dalam badan diaorg...

aku lak...bila rasa penat sgt n x larat, ku akan makan umi n exo..selang selikan ngan cal...hari en hubby cakap badan dia cam nak demam..ku bagi jugak UMI 2..n pagi esok dia cakap rasa ok lak...

tapi rasanya, kesan tindakbalas AGEL terhadap individu adalah berbeza dan kita x leh cakap produk ni itu dan ini selagi belum cuba..sbb 2 la kita buat trial pack supaya kita boleh mencubanya dahulu...n alhamdulillah keluargaku amat serasi dengan AGEL..

aper kata kawan2 mencuba juga...insyaAllah, beserta pertolongan dari Allah, kita akan menikmati kehidupan yang lebih baik pada masa hadapan...:)

0 comments:

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers