Wednesday, June 3, 2009

ebm hadeef

alkisahnya, smlm kul 6.00pm..cam biasa amek hadeef kat taska (kakak x p, jalan2 kat tasik kenyir)..bbsitter hadeef cakap stok dah kena tambah sbb hadeef x puas nyusu 3 oz....smlm 6*3 oz mmg licin dia minum...dl aku risau sbb hadeef nie reserve cycling...sbb malam mmg dia pulun sakan..tapi kat taska dia minum secoet jer...just 6 0z or 9 0z jer..sekarng dah 18 0z..so hari nie aku bekalkan 6* 4 0z ebm utk hadeef..aku amek yang beku 1 n yang fresh 5..1st time aku kuarkan stok beku hadeef yang bertarikh 4 Mac 2009 itu...mintak2 susuku sentiasa cukup untuk keperluan hadeef...skrg nie total sehari pump kat umah n office leh la dapat dalam 28-30 oz..nampak gaya aku dah kena WAJIBkan diri untuk pump kat umah at least 2x...kalo x aku malas2 sgt....ngantuk n x larat..nak uruskan najla lagi..papanyer lagi..huhuhu....sbb cian kat najla skrg, cam kurang kasih sayang jer..nasib baik smlm hadeef x nenen lama then lepas 2 tido dari maghrib 2...boleh la aku layan najla....sayu je tgk muka dia..inginkan perhatian..terkadang, sengaja dia usik hadeef sbb nak srh aku marah dia....lately nie, aku pun macam 'hot tempered'..naper la aku nie...."maafkan mama kakak, mama x berniat cam2 erk sayang..mama sayang kakak"

0 comments:

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers