Thursday, June 11, 2009

dah sampai...

akhirnya...sampai jugak bungkusan barangku yag dibeli dari maryaa http://www.crazymomy.com/..teruja nie....


cun je bungkusan nie..tgk aper yang aku order....


1st...breasmilk storage bags..kali nie ku nak try JOY ANGLE lak...why? sbb yang nie zipper lock lak..x yah penat2 guna rubberband...yang dl aku pakai PLAYTEX n YHAB...kualiti seme ok tapi kena pakai rubberband...harga RM 23 / 50 pieces ( NP : 26.90)


2nd..crazy momy cd 3 pieces ...stkt nie aku dah cuba mamalittlehelper,bbland,coolabb..tapi seme snap button..kali nie aku nak try velcro lak...kenapa aku beli 3 sekaligus RM 143...sbb org kata nak try beli satu dl..SBBnya,aku nie suka beli bundle,x puas hati aku jual..then sbb maryaa buat contest kalo beli in package..mana tau rezeki aku menang percutian 2..hehehehe...dah try aku bagi reviewnyer...


3rd..crazy momy wetbag ...dah lama aku berangan nak beli..tapi x jadik..bila dah alang2 beli cd ngan marya nie..order sekali..harga RM 28..NP : RM 30 rasanya....


4th and the last one..RS calibrown brand MUMMYHUGS ...RM 108...dah lama aku nak cuba berBABYWEARING nie...ari 2 aku beli pouchsling tapi failed...hadeef meraung2 bagai nak rak duk dalam 2..mungkin sebb pouch x leh nak adjust..(atau aku yang x pandai pakai)..hahahha...

bila dah try seme nie..aku bagi review erk...x sabar nak balik basuh cd n rs nie.....nak pakaikan kat anankku...huhuhuhu

1 comments:

puan punyer said...

ina, tak jumpa poon review craZY momy Cd tu?? ku nak tau juga

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers