Sunday, June 28, 2009

NAJLA WEAN OFF FROM BOTTLE

alhamdulillah setelah berhempas pulas...najla ngan sedikit sbyk dah mula lupa pada botol susu mickeynya..cuma yang kesian dia kurang minum susu sbb dah x syok..sbb apa x syok, sbb dah x dek puting untuk melekakan dia....kalo x teat 2 dia pulun sampai dekat 1/2 jam..x pun samapi tertido..zzzzz....disebabkan dia kurang miunm FM..ku tambahkan dalam peti ais stok fresh milk coklat, strawberry tok dia..alhamdulillah dia minum gak..sekali pk cam drastik tindakan aku nie..tapi x pe la, untuk dia gak kan...aku x sanggup anak aku dah nak masuk sekolah still duk pulun botol susu lagi..MAMA tak SANGGUP...cuma yang aku perasan, sejak dia kurang minum susu nie, najla pun asyik makan..bukan la kuat makan..skrgnya dia menjamah gak nasi...semalam lepas bgn tido petang dia, terus mintak nasi ngan mama..sbb nak tido x minum susu..n siap2 menambah lagi...( lagipun aku letak nasi sikit je, kalo dl yang sikit pun x abis..)..tak per..anak mama kuat...dah cerdik....mama sayang kakak..mmuahhh...

2 comments:

Anonymous said...

barvo najla!!!

keep it up!!

syikin said...

congrats najla! nanti syifa' menyusul

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers