Thursday, September 10, 2009

masak aper ari nie????

hari dah nak masuk petang nie...
tapi aku masih blurrrr aper nak masak petang nie...
time aku rajin..nie la masakan aku...
siap bawal masak merah, sup sayur, sotong kunyit, kerabu sotong (kes ngidam la nie..tapi x preggyyyy erkkk..) n sambal belacan sedappp (kata my hubby la..)..
padahal nie hari keje nie..sempat lg ku masak...


cam ari nie mooddddddddddddddddd p ke laut..
nak beli kat PARAm..huhuhu..x laluuuuuuu lauk kat sana....
pulak 2 petang nie meeting..
teringat pes mee udang yang ku beli kat cosway semalam..
ke nak buat mee udang..tapi sahur kena masak nasi lak..
perut org kg camnie la..
mana kenyang...huhuhu..
2 hari lepas ada beli ikan 'muduk'..betooiiii ke eja nie...
kalo gulai/kari sedap gakkan...
pas 2 goreng ayam bawang n ulam-ulaman....
tgk la kerajinan ku camner...
kena roger n out dulu la..
nak p meeting nir..
busannnnnnn...

4 comments:

ima-life said...

wow nampak sedap menu tu...boleh le kiter cuba..hubby i mmg suka masakan kg ni...

ina said...

i really love cooking ima....
tapi ada anak kecik nie x berapa sempat..tapi terjah gak bulan puasa nie.x lalu nak makan lauk kat PARAM...huhuhu..main campak jer..

AziE-rAh said...

wow.. rajin la akak masak..
Azie nie mmg mls masak n tak pandai masak.
Kdg2 masak pun en. husband x mkn sgt. tu yg lg mls nak masak.. :)

IeYzA said...

wahhh...ader sotong kunyit laa...peberet tu, kalau makan sotong kunyit dgn nasi panas2 sure terangkat punyer la...ishhh, balik nnt masak sotong kunyit la...gueee kecurr beb