Sunday, August 30, 2009

i'm backkkkkk


akhirnya...aku datang jua ke office setelah seminggu berada dirumah...
huhuhu..banyaknyer keje...tertangguh gara2 sakit mata....
kelas yang seminggu tinggal perlu berganti....nota2 budak..n macam2 la....
seronok jadik housewife...seminggu bersama anak2....
macam2 yang aku masak alang2 dapat peluang berada dirumah..apatahlagi bulan puasa nie..
mr hubby lagi la seronok..aku masak beshhhhhh2 gitu tiap2 hari...
hari nie..mata pun dah agak okeh...mai la office..
n aku masih blurrrrrr...
sebab dah lama cuti sbb sakit mata....
tapi aku hapdate My Luvely Shoppe..sbb ada produk baru...jom la singgah kawan2...
n pasnie nak ngadap nota lak....
masih blur lagik nie
najla pagi tadi pun agak liat nak ke school
sbb dah seminggu x pergi....
asyik bersama mama jer....dari smlm lagi aku pujuk dia
nasib baik x nangis pagi nie..
hadeef cam biasa...cool ajer dia..
n sekarang alhamdulillah...
dah nak duk atas car seat nyer ituh.....seronok jer....
lagipun ku drive sendirian skrg..anak2 perlu diambil seawal jam 4.30 pm skrg sementelah bulan puasa nie....sbb mr hubby balik jam 5.25 pm...n jammed sssgttt kat param 2....
tadi aku pum kul 10.00 am..dapat 9oz jer...
mmg susu agak sedikit bulan puasa nie..
x perla...ku dah terima hakikat itu....
campur nagn aku x sempat nak pump di rumah....
sbbbbbbbbnya....aku ngantuk + penat sgt sejak bulan puasa nie
aper taknya...
hadeef n najla sepanjang bulan puasa nie asyik jer bangun jam 4.30 am..time aku nak prepare sahur 2....
nak tak nak...kul 6.00 am..aku peram2 balik anak2..so bila dah peram..aku pun turut zzzzzzzz...
tadi aku sedar jam 6.45 am..sib baik thawed ebm hadeef dah aku rendamkan n buburnya jugak dah siap...
kenapa la hidupku tunggang langgang jer nieeeeeeeeeee
k la..zassss duli..
sambung buat keje..
x sempat entry pepanjang nie....

0 comments:

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers