Sunday, August 23, 2009

turn aku lak....

alhamdulillah..hadeef dah baik dari sakit matanya....hampir 2 minggu juga lah matanya sepet,merah n berair..skrg nie lak turn aku ngn najla lak...aduiiiiii...sbnrnya ku kena last week lagi..on tuesday..sama kena ngan najla...cuma bezanya najla belah kiri..aku belah kanan..last week nak MC dah..tapi kena audit...so aku tangguhkan dulu proses percutian itu..spttnya last week mmg cun kalo aku cuti..sbb x yah ganti kuliah..tapi x leh.....

hari ni aku MC..sampai selasa..mata aku dah bengkak..merah2 n berair..dr kata teruk gak...huhuhu..najla alhamdulillah, x melarat cam aku..cuma mata belah kiri dia jer..sama cam hadeef gak kena sebelah....mata aku raa berkabut jer..cam ada pasir..huhuhu....hadeef ku hantar taska....sambil2 nak ngemas cikit hari nie....

rasanya lepas kitaorg baik..mesti mr hubby lak yang kena..jangan la kena time nak syawal nanti..last 2 years ingat lagi..masa raya umah mak kat besut..hubby kena demam panas..ilang mood nak beraya...asik duk umah jer...

nak abis satu umah kena sakit mata..tgk2 umah PIL lak yang kena nanti...rabu nie nak balik umah mak lak...nanti kusebarkan lagi virus nie..hehehehhehe...abis la.......

0 comments:

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers