Friday, August 14, 2009

musimmmmm

hadeef sakit mata lak..hampir 6 hari termasuk hari nie...cian sgt hadeef, tapi maintain cool n tak buat perangai langsung....mata kirinya diserang..mata kanan still okeh lagi...cian dia....ku cuba bagi ubat titik paed bagi..tapi makin teruk matanya...last2..aku titik susuku sajer..nampak makin okeh..bengkak sekeliling mata dah beransur kurang....

camner leh kena nie.....nie gara2 babysitter kat taska hadeef diserang virus nie....ku tanya, naper x cuti..dia kata cuti 2 hari jer...pas2 budak2 lain camner? budak2 jawab, dah ada yang kena..diaorg off, x leh mai taska....tapi aku hantar gak hadeef taska..aku x leh cuti...MIL aku x larat sbb dah jaga tok sedara ku yang separa ku yang separa nyanyuk ituh....aku leh amek cuti smlm jer sbb kelas x dek...next week lak dibekukan sbb aku kena p audit..huhuhu...cian hadeef.......

moga2 hadeef cepat sembuh........itulah doa mama panjatkan sayang.....

0 comments:

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers