Sunday, February 1, 2009

my MYVI...

arghhh..lega baru abis kelas...ha nie...x aci la kalo aku tempekkan kete mr hubby je..nie pulak nak tempekkan kete aku lak..my new MYVI 1.3 Ez...akhirnya dapat gak aku kete auto yang dah lama diidamkan..price RM49K la..dapat diskaun staff pero2 RM2.3K...ok la bayar DP RM 3K je tambah...bulan2 RM 560..masih lagi murah nak banding ngan kete hubby ku RM 860/month..kete nie baru lagi..baru 2 bulan..TAU 779..

najla kemain suka kalo nak naik myvi...sikit2 nak naik ngan mama..ngan papa x nak..tgk la..kalo srh bergambar ngan myvi..tertempek ajer muka dia...



sblm nie aku pakai kenari 1.0 manual..sayang sgt kete 2..jimat minyak..tapi x tahan lenguh beb..nak sampi office berbelas traffic light aku kena tempuh..aku nie mmg setia ngan produk PERODUA..x macam my hubby..keje je perodua tapi pakai kete TOYOTA..chehh...kenari dah bertukar tangan skrg..abang sambung bayar..lagipun murah jerk..RM 400/month...huh dah tip top pun kete aku kat kg skrg..dah tukar rim..siap macam disko dalam kete...kalo balik kg..tertanya2 lak..ye ke nie kete aku dl...aku lak stakat dah x de keinginan nak tukar kete dah..sbb dah dpt kete auto..hehehehe..suka BANGAT sekarang...dapat kete idaman...:)

0 comments:

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers