Friday, February 20, 2009

hap date..

dah lama x hap date blog haku nie..kesibukan dan kepenatan melanda sampai x sempat nak buat operasi hap date..sibuk ngan proses submit soalan final exam, L/O micro n macro degree proggramme..n macam2 la...jumaat2 nie ada la masa jap...baru lepas pekena nasik lomak my MIL..ngantuk la mata lak...

bangun je pagi nie after the subuh solat..hubby ajak teman dia p jogging..jongging? jangan terkejut..bukan aku yang jogging..mau terburai baby lam perut nie kalo haku jogging..sambil hubby jogging kat taman awam batu buruk..aku temankan najla main kat playground..cian dia...asyik nak main tapi x sempat nak bawakk...

pas 2..p pekena roti canai kat area 2 gak..kalo x kerana ma buat nasi lemak..confirm kitaorg membantai nasi..balik umah sempat lagi p beli lauk2 pauk basah untuk di masak tghari ni ( 2 kalo larat masak ) coz abang cakap nak makan telur bungkus..dah lama dia x makan air tangan aku nih..hehhehe..rindu gak abg ngan masakan ina erk...

tadi sempat gak aku nyental bilik air yang berkarat 2...najla membantu...bantu simbah air sabun..then basuh tangga n lantai luar umah yang agak berkarat jugak...x larat ooo..nasib baik bhgn nie my hubby tolong lak...lega tgk dah bersih sikit...

petang nie abg ajak p jenguk jam tangan kat mydin mall or giant..cian dia..dah 3 minggu x pakai jam gara2 pencuri amek jam casio n titus nya..semua pemberian ku 2 tu..casio..hadiah kawen 3 thn lepas..then titus..hadiah annivessary last year..huhuhu..cian abg..x de rezeki...
huh....mek najla 2 dah bisng2 memanggil..nak suh layan dia..dia kata hari nie x g school..mama papa x work..lalalallalla..nyanyi aje...k la...habis dl hap date ku nie...

0 comments: