Tuesday, January 19, 2010

di kala...

DI KALA bulan mengambang....
pinggang sakit...x selesa...luckily aku x penah senggugut.. ooohhh..nak berdiri 2 jam kat class pun rasa teramat2 x selesa.. sib baik aku peod.. da lambat 14 hari... masih di zon selamat..

DI KALA banyak keje...
x tau nak capai yang mana... baca nota??? buat nota??? marking paper kuiz??? x tauuuuu....

DI KALA mengadap student..
bosannn
nak cop..nak cop..nak cop... ingat aku tukang cop ke???? hehehe..dah tanggungjawab kan... n lagik bila datang..."puann!!!! kitaorg tak fahammm....." itu ayat standard.....

DI KALA bersembang ngan kengkawan..
x hengat dunia... x ingat keje menimbun...sembang..makan..sembang...makan.. hasilnya..badan di pam2...

ALANGKAH BEST JIKA
DI KALA bersama anak2 dan suami...
bergolek2, rilexs ngan mereka..mendegar cerita..hehe
yang paling best x yah pump susu.. landing ajer...si kecik menerkam..

ITU LAH kita MANUSIA...
yang punya keluarga..JIKA diberi PILIHAN.. mesti lah aku memilih untuk bersama mereka, tanpa BEKERJA... inilah 2 LELAKI dan 1 PEREMPUAN dalam HIDUPku...


tanpa mereka....siapalah AKU... insan kerdil yang sentiasa memerlukan mereka...

YA ALLAH ya TUHANKU... berkatilah hidup kami dengan ketenangan.. limpahilah kehidupan kami dengan NUR Mu semoga kami menjadi insan yang berTAQWA pada Mu..Aminnn...


p/s : sambung wat keje lah..jiwang karat lak..

3 comments:

Sayang.Ibu said...

wahhhh...tersentuh aku dgn entri jiwangmu ini nyahhh

ina said...

tetiba la aku jiwang..kui..kui..

RAI said...

Di kala ngantuk...jom tido !!!!

haha