Wednesday, January 28, 2009

new handphone

ingat lagi post nie...pasal umah masuk pencuri..masuk pencuri siri-2...so..terpaksa la beli handphone baru....nak buat camne..tak dek phone cam x dek kaki sebelah rasanya..terPAKSA beli gakk..takpe la..pejam mata....hubby merajuk..x nak beli phone mahal dah katanya..dan inilah hasilnya..NOKIA 1200 Blue...RM 99/=...katanya..geram kat pencuri 2 x abis2 lagi..beli handphone murah dah ler..

n aku lak rembat SE -K770i..x penah aku ada handphone semahal nie...RM 800/=...bagi aku nie la handphone terMAHAL penah aku beli..sbb aku dah malas nak pakai NOKIA..bukan aper..kalo org call..aku nie x berapa perasan sgt ngan N 6300 2...slow semacam..yang nie CONFIRM....satu umah boleh dengar....

1 comments:

IeYzA said...

hp nie tak kisah la mahal atau murah, yang penting kiter leh guna untuk call n menerima call, lagi satu leh tapi msg...jgnla hp yang byk sgt function...pening nak godek...iza pakai hp pun tak semahal hp baru akak tu....caya laaa...best tu dpt hp baru..pinjam leh???