Thursday, January 29, 2009

my family

asyik cerita pasal diri sendiri jer..opss..kali nie nak attachkan gambar family kesayanganku nie..yang banyak berkorban sehinggalah aku jadi manusia berguna (berguna ke..aminnnn..) cam sekarang..menjadi pendidik anak bangsaku...aku selalu cakap aku 'cikgu budak besar'..bukan lecturer..sebab aku rasa, aku masih x layak untuk pegang title 2 sebenarnya...mungkin aku akan layak..bila dah di gelar 'DR' kot..



nie gamba time raya pose 2008 baru nie..rasanya belum terlambat kot..:)..sempat abg snap masa p kenduri umah sedara..then balik edit..cubalah teka mana mak, ayah, abang2 n kakakku..adik n anak sedarku...I LOVE U ALL SO MUCH......:)

0 comments:

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers