Tuesday, December 22, 2009

suprise hari ini...

apa perasaan korang kalo dapat nie....


surprise lak bila di office hari nie kan ???????

dengan ucapan ini...

inilah yang ku dapat pagi ini...
terasa disayangi...
dan masih diberi perhatian... kasih sayang...
buat kerja pun asik tersenyum jer....
hehhe..
mungkin orang lain x heran kot...
bagi aku yang jarangggggg2 dapat bunga nie
last dapat masa baru2 pregggy 2nd baby...
ucapan tahniah bcoz of preggy 4 the 2nd time ..
dah lama 2..
hati pun berbunga2...
tup tap..dah hampir2 menjengah tahun ke 5 april 2010 nanti...
anak pun dah dua...
anyway..
thanks bi....luv u so much...
forever n everrrrr...

6 comments:

Afne said...

nangis wooooo sbb mmg tak pernah dpt bunga/kad dr eddy. mmg bkn type romantika di amor hehe

ina said...

afne..mana tau nanti en eddy terromantic lak..hehehe

Nik Ha said...

nak gak nak gak.dpt munger masa convo je..he..he..mmg akn sengih manjang kalau dpt munger

ekinckin said...

Yer...Kak Ina pun nampak senyum je memanjang....hehehe

Sayang.Ibu said...

fuiyoo babe.. bestnya dpt munge... terharu kalo mak..ahaksss

littlehero said...

bestnye dpt bunga..tapi kalo bunga plastik aci tak..sebab aku tak suka bunga betul..alergic lak lately nie..bersin..bersin..bersin..