Wednesday, December 16, 2009

seharian smlm..

lama x hupdate blog.. bukan sibuk..tapi..malas... smlm...datang je ofis pepagi.. pas 2 kul 11 kuar pulak... setengah hari smlm ni je yg aku buat... nak dapat kan ini....

BANK ISLAM ATM CARD ....kenapa terkocoh2 smlm g buat...walaupun kad nie dah ilang hampir soploh hari????? sbbnya esok gajis dah nak masuk... masa kad nie ilang (x tau tercicir kat ne).... aku terus transfer seme duit (sisa2 yang ada) ke maybank..guna IBG.... kalo aku x buat gaks, esok massuk gaji..kena transfer ke maybank gn IBG.. dah makan masa 2 hari lorr...... x best 2.... yang kelakaunya n duit baki ada RM 7 ++ jer....org bank nak caj kad RM 8.... diaorg kata duit x cukup puan...... hahahhaha..malu rasanya..terus aku bagik rm 20 ke kerani bank 2....nak bagik rm10 cak kedekk jer.. tapi aku rasa cam x praktikal je sistem bank islam nie... sbb aku kena ke hulu ke hilir... mula2 aku p bank islam..diaorg bagik borang cakap aku kena matikan setem kat LHDN.. mmg la x banyak..RM 10 jerk.... tapi nak ke hulu hilir carik parking 2 la tension mak... luckily kak aida sanggup menunggu lam kete... p LHDN, sib baik x dak org terus siap.. then balik semula ke B Islam... sib baik dah bawak siap2 photocopy IC... kalo x jenuh lak.. diorg bukannya rajin nak buta bantuan ikhlas photocopy IC kita kan.... then lecehhhh, kena beratur...dekat 15 org gak kena tunggu.. tanya kak aida sanggup ke tunggu... dia cakap ah alang2..tunggu jer lahhhhh.... akhirnya jal 1.50 pm..... siap gak ATm card ku ini....setelah habis RM 18 (berkira gaks erk) dirembat..
kesimpulannya : jangan ilang ATM card..banyak keje wooo...
balik office kul 2.30pm..
malas nak lunch.....
balik jer...
wat muka kesian ngan mr hubby..
dia cakap..g makan terus la..cian lapar..
kalo x kitaorg balik umah mandi solat baru kuar balik....
nie gambo sbb keboringan tunggu siakap 3 rasa masakk...


inilah kesah smlm ku yang amat malas....

p/s : lambat lak sampai sampai personal fit dari aja nie...nak test drive, busan asik pakai softfit jakkk...

0 comments: