Tuesday, July 21, 2009

thanks sayang....

heheehe..sbnrnya aku boring mngadap nota2 nie...dh hampir feedup study...study? ye la..nak ngajar kena studi dl beb..kang terkial2 depan2 student nanti...

zassssss...aku layan nengok gamba hadeef nie...si kecik nie mmg jenis cool jer...tenang kalo tgk muka dia...kalo kakak dl muka ala2 naughty gitu...kalo aku tgh HOt...tgk hadeef tenang jer rasa hati ni...
oh ya..naper aku berterima kaseh lak...mmg setiap hari ku berterima kasih pada mr hubby sbnrnya...bukan aper..aku pun x tau dah banyak kali mr hubby tolong tenangkan hadeef kalo hadeef nangis x tentu pasal....kadang2 kalo hadeef nangis...x tau aku nak gaya camner...bagi susu x nak..riba x nak..dukung x nak..bila mr hubby amek....dari yang kuat2 nangis..tetiba slow n last sekali tertido...terkadang ngan aku dia tertido bila nenen je...kalo x nenen n aku tepuk mmg x layan...makin luas matanya..tapi ngan mr hubby leh lak...dah banyak kali...macam smlm pun cam 2....dalam kul 12 lebih hadeef nangis...x tau nak pujuk camner..asyik nangis..bila mr hubby amek bawak ke ruang tamu...tetiba lena lak dia..confuse aku...atau hadeef dapat aura keTENANGan dari papanya..sbb mamanya asyik hangen jer...huhuhu...aper2 pun THANKS sayang.....

0 comments: