Wednesday, May 20, 2009

apa dah jadik...


F1 (botol panjang) n F3 (botol pendek) - maaf la, gambar agak blur...camera h/phone..hehehe


ingat x dl aku cerita pasal my diet program with herbalife....skrg beratku dah 59 kg..tapi aku dah MALAS nak buat shake.......sbnrnya aku takut gak..takut beratku naik balik...cian F1 F3 ku tak bergerak2 dah 3 hari...since mr hubby balik dari hk last 2 day, aku pun macam cover makan...asyik makan jer...serikkknya...bila aku nak start balik nie...tadi mr hubby tegur..."abg tgk dah lama ina x minum shake herbalife 2"..hehehhehe..terkedu jap..nampak gaya..ptg nie dah kena start balik nie...ya Allah, berilah aku kekuatan untuk diet....:)

0 comments:

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers