Thursday, April 1, 2010

agak2 la...

huishhh...
agak2 la kalo nak makan pun....
aku tgk pic nie pun dah geli tekak...
apatah lagik nak makan....lagi nie mmg makanan non muslim...




dah la tengah musim geli tekak bagai skrg nie....
kadang diorg nie macam dah x dek mende lain ke nak makan...
tapi inilah realitinya di cambodia@kemboja@campucia...
nie adalah makan biasa bagi diorg yang non-muslim..
bersepah2 tepi jalan...
kalo kat tempat kita ada mee goreng talam@bundle....kat sana...ini laah dia...
my hubby's friend (chinese maa..) try to eat this....
katanya..sedap sgt...huhuhu..
cengkerik goreng kicap...lipas goreng....
adusss...
beruntung nyer kita kat malaysia nie....
x penah tgk mende2 camnie bersepah2 tepi jalan....
x ke naya kalo tetiba anak ngamuk....
nak makan....nak makan...
tak ke haru.....
owhhhh..indahnya negara kita....

p/s : kenapa tetiba aku tersgt patriotik nie...

2 comments:

kakcik said...

kak nor, baru2 ni masuk paper org melayu jumpe kaki katak dlm mee goreng....hehehehe

Ammi Sara said...

Eeewww..geli kan! kalo aku dlm situasi ko awl pregnancy kompen dah keluaq muntah ijau. huhu..